Učenice i učenici petog razreda posljednjih su se nekoliko tjedana intenzivno bavili temom “Pisma” i između ostaloga sastavljali privatna i službena pisma na različite zadane teme. Kao završetak ove nastavne cjeline prošli se petak u petom razredu pisalo jedno sasvim privatno pismo, naime (posve povjerljivo) pismo samome sebi!Učenice i učenici petog razreda posljednjih su se nekoliko tjedana intenzivno bavili temom “Pisma” i između ostaloga sastavljali privatna i službena pisma na različite zadane teme. Kao završetak ove nastavne cjeline prošli se petak u petom razredu pisalo jedno sasvim privatno pismo, naime (posve povjerljivo) pismo samome sebi!Nakon sastavljanja učenici su ih u omotnicama, zajedno s nekoliko manjih osobnih predmeta, stavili u “vremensku kapsulu”, koja će se otvoriti tek za godinu dana. Tako će sadašnji petaši – u to vrijeme već šestaši – s vremenskim odmakom moći pročitati, što ih je pokretalo na početku gimnazije, čemu su se radovali i što ih je brinulo, i naposljetku jesu li se njihove želje za budućnost ostvarile.