Učenice i učenici 3. razreda su za vrijeme nastave prirode i društva detaljnije istražili to pitanje. Nakon što smo naučili strane svijeta te se sada dobro snalazimo u prirodi, malo smo detaljnije pogledali zemljoopisne karte. Pritom smo utvrdili da imamo puno nizina, ali i brežuljkastog područja. Ali kako se one prikazujuj na karti? Odakle sve te različite boje i oblici i što znače izohipse?Učenice i učenici 3. razreda su za vrijeme nastave prirode i društva detaljnije istražili to pitanje. Nakon što smo naučili strane svijeta te se sada dobro snalazimo u prirodi, malo smo detaljnije pogledali zemljoopisne karte. Pritom smo utvrdili da imamo puno nizina, ali i brežuljkastog područja. Ali kako se one prikazujuj na karti? Odakle sve te različite boje i oblici i što znače izohipse?U svrhu toga svako je dijete kao prvo izradilo svoju “planinu”. Planine od plastelina rezane su u tri dijela. Crtali su se obrisi, mjerile visine, dodijeljivale boje i izradila legenda zemljopisne karte. Sada točno znamo što su izohipse te kako je planina dospijela na kartu.